Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen (FAQ)
Welke diensten biedt u aan?
Wij bieden professionele schoenreiniging aan om uw schoenen en schoenen aankopen op te frissen en nieuw leven in te blazen. Let op: wij bieden geen restauratiediensten aan (zoals opnieuw verven, zolen repareren, stikken).
Hoe kan ik mijn schoenen naar jullie versturen?
Nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je instructies over hoe je je schoenen per post naar ons reinigingscentrum kunt sturen. De verzending is inclusief tracking.
Bieden jullie ophaaldiensten of persoonlijke afgiftediensten aan?
Op dit moment niet. LIKE-NEW is momenteel een postdienst, waarmee we klanten in heel Nederland kunnen bedienen.
Hoe lang duurt het reinigingsproces?
De verwerkingstijd bedraagt doorgaans 2-4 werkdagen vanaf het moment dat we uw schoenen ontvangen. U ontvangt een melding zodra uw schone paar weer naar u wordt teruggestuurd.
Kun je alle soorten schoenen schoonmaken?
Wij reinigen de meeste soorten vrijetijds-, sport- en alledaagse schoenen. Wij reinigen de volgende materialen:
- Canvas,
- Nylon,
- Kunstleer,
- Rubber,
- Suède,
- Nubuck,
- Vliegbreien,
- Katoenen gaas,
- Leer
Als u het niet zeker weet, kunt u gerust contact met ons opnemen voordat u een bestelling plaatst.
Restaureert of repareert u schoenen?
Nee, wij specialiseren ons uitsluitend in dieptereiniging. Wij bieden geen restauratie, zool vervanging, hechting of verven aan.
Hoe betaal ik?
Wij accepteren beveiligde betalingen via iDEAL, Maestro, creditcards, PayPal en andere gangbare betaalmethoden. Uw betaalgegevens worden veilig verwerkt via onze betalingsprovider.
Wat als ik niet tevreden ben met de resultaten?
We streven altijd naar een uitstekend resultaat. Bent u niet tevreden? Stuur dan voor- en nafoto's naar info@like-new.nl, dan bekijken we uw situatie. Let op: de resultaten kunnen variëren afhankelijk van de staat van de schoenen.
Kan ik producten retourneren die ik in uw winkel heb gekocht?
Elk product kan verschillende retourvoorwaarden hebben, afhankelijk van de leverancier en de verzendspecificaties. Het retourbeleid, inclusief het recht op retourneren, de tijdsbestekken en de voorwaarden, wordt beschreven op de productpagina. Dit beleid wordt beheerst door de algemene voorwaarden van de leverancier, die per product kunnen verschillen.
Zijn mijn gegevens veilig wanneer ik uw dienst gebruik?
Absoluut. Wij voldoen aan de AVG en alle relevante Nederlandse privacyregelgeving. Meer informatie vindt u in ons privacy- en cookiebeleid.
Hoe weet ik dat mijn schoenen op de terugweg zijn?
Zodra uw schone schoenen zijn verzonden, ontvangt u een e-mailbevestiging met een trackingnummer.